ΤΑ
ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΞΥΠΝΙΟΥΣ

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Άλλο άτομο

Σβήσε τη φωτιά μου
τις θάλασσές μου άναψε,
ξύπνα ό,τι μέσα μου κοιμάται
κοίμισε όποιο ξαγρυπνά.
Ζούληξέ με άλλο άτομο.
Κάνε μου ό,τι θες.
Ό,τι θες μωρό μου.
Φτάνει να υπάρχεις,
άλλο άτομο.
Να με λιγώνει η ύπαρξή σου.
Άλλο άτομο μην αργείς.
Αν έρθεις θα τελέσουμε μαζί
το μυστήριο των μάταιων κύκλων.
Άμα δεν έρθεις θα μεθύσω
και μέσα στο μεθύσι μου
θα ξαναμεθύσω,
τη μέθη θα μεθύσω
και θα μπω μέσα μου
κι όταν ξυπνήσω θα αλειφτώ με λάδια
και στους ολάνθιστους θα περπατήσω κήπους,
αυλούς θα παίζει ο αέρας
κι οι ήλιοι θα μου τραγουδούν.
Τότε θα χορέψω ακίνητος
σαν κύμα μαρμάρινο,
φλόγα αλαβάστρινη
θα στροβιλιστώ
και μέσα απ’ τις ρωγμές αυτού του κόσμου
θα περάσω κάνοντας το πρώτο βήμα.
Στην πύλη θα συναντηθούμε
και ο καθένας μας θα κάνει όλο το δρόμο μέχρι εκεί
μα θα ’ναι πιο γλυκιά η διαδρομή
προσμένοντας πως θα συναντηθούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: